G-hockey
G-hockey wordt sinds het hockeyseizoen 2009/2010 bij Forescate beoefend. Deze aangepaste vorm van hockey is gericht op kinderen en jongeren met een verstandelijke beperking in de leeftijd vanaf 10 jaar.

Met de gebruikelijke beschermingsmiddelen, zoals scheen- en gebitsbeschermers en aangepaste regels is G-hockey een veilige vorm van teamsport. De trainingen van de G-hockeyers bij Forescate worden begeleid door een ervaren trainer.

Heb je zin om mee te doen met de G-hockeyers van Forescate of lijkt het je een keer leuk om mee te trainen? Neem dan voor info over G-hockey bij Forescate contact op met Marie-José via het mailadres [email protected]. Je kunt ook langs komen op de training voor informatie. De training is op woensdagmiddag van 14.30-15.30 uur op het veld.

Inmiddels hebben we een gezellig G-hockeyteam gevormd. Maar we kunnen zeker nog spelers gebruiken !