Slotweekeinde zaalhockey

Afgelopen weekeinde, 11-12 februari, vonden alweer de laatste wedstrijden van het zaalhockeyseizoen 2016-2017 plaats. Het was een dag met veel beslissingen, spanning, een lach en een traan hier en daar, maar vooral heel veel leuk en spannend hockey.

Niet alle Forescateteams hadden geluk aan hun zijde, maar uiteindelijk zijn na de kampioenschappen van Jongens D2 en Meisjes C1 van de vorige weken, nu ook de teams Meisjes D1 en jongens C1 welverdiend toe te voegen aan lijst van kampioenen!

Op deze pagina kunt u onder andere de verslagen van deze teams lezen, volgende week zal in een afsluitend overzicht ook aan de andere teams en ranglijsten uitgebreid aandacht besteed worden.

Na de laatste zaalwedstrijden en de Midwintercompetitie, zullen de Forescateteams zich nu het komende weekeinde gaan voorbereiden op de herstart van het veldhockey. Als de velden en het weer dat toelaten, staan de velden de hele dag weer vol met allerlei soms wel heel interessante oefenwedstrijden. Dan zal na de vakantie het veldhockey weer in alle hevigheid gaan losbarsten!

Ad de Gruiter
Verenigingsmanager en zaalcommissaris MHC Forescate