Rutger den Hartog verlengt contract bij Forescate

Het bestuur van hockeyclub MHC Forescate maakt bekend dat het contract met Rutger den Hartog, de huidige trainer/coach van Heren 1, met twee seizoenen is verlengd tot en met het seizoen 2018/2019.

Rutger den Hartog is bezig aan zijn eerste seizoen bij Forescate als trainer/coach van Heren 1. Met een hele jonge formatie veroverde hij de koppositie in de tweede klasse op de laatste speeldag voor de winterstop. De competitie wordt in de tweede week van maart hervat. De nummers 1 en 2 uit de tweede klasse promoveren naar de eerste klasse.

De samenwerking tussen de 37-jarige Rutger den Hartog en het team verloopt uitstekend, een reden voor het bestuur om het vertrouwen in de trainer/coach en de spelersgroep te vertalen in een nieuwe tweejarige overeenkomst.  Hiermee geeft het bestuur ook een duidelijk signaal af voor het beleid en de clubambities voor de komende jaren.

Bestuur MHC Forescate