Brandalarm op Forescate
Vanmorgen was er even ophef op de club, door een behoorlijke rookontwikkeling in het clubhuis.  Voor een club met een historie als de onze was dat natuurlijk behoorlijk schrikken, ook voor de maandagochtend Trimdames die de rook ontdekten bij binnenkomst.
De brandweer en politie rukten met veel wagens uit naar de Weddeloop en het was even een soort van "crime-scene" zoals die op Tv te zien zijn.

Uiteindelijk bleek het allemaal ongevaarlijk.
Er waren bij het schoonmaken vanmorgen vroeg plastic bakjes met blessureijszakjes op de kookplaten in het voorste (limonade-) keukentje gezet, en die bleken nog aan te staan zodat het plastic ging smelten.
Daardoor ontstond in het hele gebouw rook en een penetrante lucht van verbrand plastic.

Gelukkig dus een loos alarm.
Omdat er veel ophef is over de melding (kennelijk luisteren veel leden naar de alarmmeldingen) dachten we er goed aan te doen u kort te informeren.