AANMELDEN KABOUTER- / BENJAMINI HOCKEY

Komend seizoen gaan de Kabouters en de Benjamini’s weer op zondagochtend trainen.

Tijdens de trainingen komen de kinderen in aanraking met verschillende vormen van bewegen, die aansluiten bij het natuurlijke bewegingsgedrag van de allerjongsten. Op die manier leren ze op een leuke en veilige manier omgaan met sportief bewegen en ontwikkelen ze zich langzaamaan richting het hockeyspel. Er is aandacht voor 'lopen' in allerlei vormen, 'balvaardigheid' en er wordt met zachte knotsen en zachte ballen een eerste aanzet tot hockey gegeven. Forescate heeft het benodigde lesmateriaal aangekocht bij de KNHB.

Meer informatie over KABOUTER- / BENJAMINI HOCKEY  is te vinden op onze website www.mhcforescate.nl.

AANMELDEN
Geïnteresseerd?

Als uw kind geboren is tussen 01-10-2011 en 30-09-2012 kunt u hem/haar inschrijven voor Kabouterhockey.

Als uw kind geboren is tussen 01-10-2010 en 30-09-2011 (of iets jonger is, maar wel in groep 3 zit komend schooljaar) kunt u hem/haar inschrijven voor deBenjamini’s.

INSCHRIJVEN TOT 1 JUNI
U kunt uw kind inschrijven tot 1 juni. Inschrijven kan alleen via onze website
www.mhcforescate.nl.

Indien wij op 1 juni meer aanmeldingen hebben dan we kinderen kunnen plaatsen, zal er worden geloot conform ons aannamebeleid. Meer informatie hierover vindt u op onze site.

Begin juli verneemt u of uw kind een plek heeft gekregen.

Mocht uw kind worden uitgeloot voor de Benjamini’s, dan zal hij/zij automatisch op de wachtlijst geplaatst worden,  in de hoop dat er in de toekomst een plek vrijkomt.

Wordt uw kind uitgeloot voor de Kabouters, dan kan uw kind op de wachtlijst blijven staan voor het volgende seizoen, om dan tegen die tijd mee te loten bij de opvolgende lijn Benjamini’s.

Heeft u nog vragen? U kunt een mail sturen naar [email protected]