MHC Forescate Clubbetaalpas aanvraag

Een (nieuwe) clubbetaalpas kost € 5,-.
Je kunt als niet-lid een Clubbetaalpas aanvragen door onderstaand formulier in te vullen. Ook is het mogelijk om een Clubbetaalpas voor een team aan te vragen.
De kosten van de pas worden in mindering gebracht op het eerste tegoed.

Leden van MHC Forescate ontvangen een clubbetaalpas gratis. Bij verlies kun je volstaan met een e-mail aan [email protected]. Een vervangende pas kost € 5,-.

Nadat de clubbetaalpas is aangemaakt en is opgestuurd, ontvang je een email met inlognaam en wachtwoord. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, stuur dan een e-mail aan [email protected].

Je kunt de Clubbetaalpas direct gebruiken na ontvangst. Uiteraard moet  je deze wel via iDEAL of via een PIN-betaling van voldoende saldo hebben voorzien.