clubcard_veel-gestelde-vragen

Veel gestelde vragen over de Clubbetaalpas

Hoe werkt betalen met de MHC Forescate Clubbetaalpas?
De Clubbetaalpas is gemakkelijk in het gebruik. Met deze persoonlijke kaart kun je in het clubhuis aan de bar afrekenen zonder een pincode. Om af te rekenen wordt de Clubbetaalpas bij de kaartlezer van de kassa gehouden, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling of een betaling met een andere Clubbetaalpas.

Hoe kan ik saldo laden op mijn Clubbetaalpas?
Dat kan aan de bar in het clubhuis of via internet (iDEAL). In het eerste geval betaal je met je PIN-pas en wordt het bedrag direct op je Clubbetaalpas gezet.
Om je Clubbetaalpas via internet op te laden log je in op je persoonlijke pagina. Met iDEAL moet je voor minstens € 20,- opwaarderen. Bij het opwaarderen van iDEAL wordt je tegoed direct verhoogd met een bonus van 10%. Dus bij betaling van € 30,- wordt het saldo extra verhoogd met € 3,-; in totaal bedraagt de opwaardering dan € 33,-.

Hoe kan ik inloggen op mijn persoonlijke pagina?
Het inloggen is eenvoudig te doen via de site van de club. Er staat een link helemaal links onder op de home page. Ook is een link te vinden via het menu Clubbetaalpas / inloggen en hier.
Om veiligheidsredenen heb je een loginnaam en wachtwoord nodig die je in een aparte e-mail ontvangt.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Bij het afrekenen kan je de barmedewerker vragen om op "Saldo” te drukken en de pas voor de kassalezer te houden. Het saldo wordt getoond.
Ook wordt het saldo getoond na het inloggen op je persoonlijke pagina. Onder "Credits" staat je saldo vermeld. Behalve je saldo kan je hier ook je transacties bekijken, je saldo opwaarderen met iDEAL en je gegevens wijzigen.

Hoe activeer ik mijn Clubbetaalpas?
Je Clubbetaalpas is gereed voor gebruik, zodra er saldo op staat. Je zal dus eerst saldo moeten opladen via iDEAL of door een betaling per PIN-pas.

Kan ik met mijn Clubbetaalpas ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je Clubbetaalpas kan alleen bij MHC Forescate worden afgerekend.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op je persoonlijke pagina kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens' je gegevens wijzigen.

Ik heb geen e-mail met wachtwoord ontvangen, wat moet ik doen?
Per e-mail ontvang je de benodigde inloggegevens. Indien je geen gegevens heeft ontvangen, stuur dan een e-mail naar [email protected] .

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je Clubbetaalpas zo snel mogelijk. Na inloggen op je persoonlijke pagina kun je onder de menuoptie ‘Passen' inzoomen op je pasnummer en kun je de betreffende pas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan, maar snel blokkeren is wel van belang, omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubbetaalpas.

Wat moet ik doen indien mijn Clubbetaalpas niet werkt?
In dat geval stuur je een e-mail naar [email protected] .

Hoe kom ik aan een (nieuwe) Clubbetaalpas?
Nieuwe leden krijgen een Clubbetaalpas van MHC Forescate.
Bij verlies kan een nieuwe pas kan aangevraagd worden per e-mail naar [email protected]. Een nieuwe Clubbetaalpas kost € 5,-.

Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een Clubbetaalpas aanvragen?
Ja, dit kan. Voor aanvragen moet je het aanvraagformulier op deze website invullen. De Clubbetaalpas kost € 5,-.

Is er een Forescate Clubbetaalpas voor teams?
Ja, het is ook mogelijk een Clubbetaalpas voor een team aan te vragen. Voor aanvragen moet je het aanvraagformulier op deze website invullen. Het is dan aan het team zelf om onderling deze kaart te beheren en voor voldoende saldo te zorgen. De kosten van een Team-Clubbetaalpas bedragen € 5,-.

Hoe lang moet ik wachten op een (nieuwe) Clubbetaalpas?
Bij aanvang van het hockeyseizoen zullen er meer aanvragen voor nieuwe Clubbetaalpassen zijn. Omdat deze in batches gemaakt worden, zal de wachttijd dan minder lang zijn dan in de loop van het seizoen. Naar verwachting kan de wachttijd tijdens het seizoen oplopen tot 6 weken.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo op de Clubbetaalpas kan worden teruggestort op een bankrekening. Op dit saldo wordt altijd 10% ingehouden voor eventueel verkregen bonus plus € 5,- aan behandelingskosten.
Een verzoek tot terugbetaling kan worden gedaan per e-mail naar [email protected] .

Hoe zit het met MHC Forescate Clubbetaalpas voor minderjarige leden?
Alle leden krijgen een Clubbetaalpas, dus ook de minderjarige leden. Voor ouders/verzorgers bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de Clubbetaalpas voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

Koppelen van rekeningen en log-ins?
Clubbetaalpassen kunnen gekoppeld worden, zodat b.v. alle gezinsleden vanuit dezelfde rekening betalen. Ook kunnen log-ins worden gekoppeld; de rekeningen blijven apart bestaan maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit één log-in (misschien handig als je wilt weten wat je kinderen zoal aan de bar kopen).
Als je een of beide opties wilt activeren, graag een e-mail met wens en de betreffende pasnummers naar [email protected].

Ik heb nog een andere vraag. Waar kan ik die stellen?
Stuur een e-mail aan [email protected]. Wij zullen ons best doen om iedere vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.