Shirtmaat doorgeven

Nieuwe clubkleding voor Forescate – gratis shirt
Alle leden vanaf de F en hoger zullen voor het seizoen 2018/19 een nieuw Forescate shirt krijgen.

Nieuwe shirt verplicht wedstrijdtenue
Het nieuwe shirt wordt verplicht wedstrijdtenue, de oud Stag shirts zijn dan niet meer toegestaan tijdens de wedstrijden, maar kunnen natuurlijk prima tijdens de trainingen nog worden gedragen.

Geef je maat uiterlijk 15 juli door!
Om ervoor te zorgen dat iedereen een passend shirt krijgt is het belangrijk dat je nu al in actie komt.

Door onder op deze pagina in te loggen kun je heel eenvoudig je kledingmaat doorgeven voor het nieuwe shirt.
Doe dat wel snel, uiterlijk 15 juli 2018, want anders kunnen we je bestelling voor het gratis shirt waarschijnlijk niet meer verwerken !

Omdat de shirtmaten natuurlijk altijd iets kunnen afwijken van onze huidige maten zijn er mogelijkheden om de nieuwe shirts te passen in ons clubhuis op:
- Zaterdag   7 juli van 11.00 tot 13.00 uur
- Maandag  9 juli van 11.00 tot 13.00 uur
- Dinsdag  10 juli van 11.00 tot 13.00 uur
- Vrijdag   13 juli van 14.00 tot 19.00 uur.

of  (samen met broekjes/rokjes en trainingspakken) bij Intersport Superstore in Leiden tijdens de reguliere openingstijden.