Welke lidmaatschappen kent Forescate?

Voor senioren:
  • Jong seniorlidmaatschap: lidmaatschap voor hen die, wanneer het nieuwe hockeyseizoen begint, voor 1 oktober van dat kalenderjaar 18 jaar of ouder zijn, maar niet ouder dan 24 jaar. Als jong seniorlid wordt men aan het begin van het hockeyseizoen ingedeeld in een team dat gaat deelnemen aan de KNHB-competitie.
  • Seniorlidmaatschap: lidmaatschap voor hen die, wanneer het nieuwe hockeyseizoen begint, voor 1 oktober van dat kalenderjaar 25 jaar of ouder zijn. Als seniorlid wordt men aan het begin van het hockeyseizoen ingedeeld in een team.
  • Trainingsleden zijn senioren die wekelijks kunnen komen trainen en maximaal 6 wedstrijden per jaar mee mogen spelen met een team dat uitkomt voor Forescate.
  • Trimlidmaatschap is bestemd voor senioren die wekelijks komen hockeyen in de daartoe bestemde trimledengroepen. Trimleden mogen maximaal 6 wedstrijden per jaar mee spelen met een team dat uitkomt voor Forescate.

Voor jeugdleden:
  • Junioren (A t/m D) zijn leden die wanneer het nieuwe hockeyseizoen begint, voor 1 oktober van dat kalenderjaar 10 jaar zijn of ouder, maar jonger zijn dan 18 jaar. Daarnaast nemen de junioren deel aan de KNHB-competitie in het district Zuid-Holland voor junioren op de zaterdag.
  • E-lidmaatschap: de E-tjes zijn leden die wanneer het nieuwe hockeyseizoen begint, voor 1 oktober van dat kalenderjaar 8 of 9 jaar zijn of dan wel in de E-jeugd spelen voordat ze 8 jaar zijn.
  • F-lidmaatschap: de F-jes zijn leden die wanneer het nieuwe hockeyseizoen begint, voor 1 oktober van dat kalenderjaar 7 jaar zijn dan wel in de F-jeugd spelen, voordat ze 7 jaar zijn, maar wel al in groep 4 van de basisschool zitten.
  • Benjamini's zijn leden die wanneer het nieuwe hockeyseizoen begint, voor 1 oktober van dat kalenderjaar 6 jaar zijn dan wel in de Benjamini-jeugd spelen, voordat ze 6 jaar zijn, maar wel al in groep 3 van de basisschool zitten.
  • Kabouters zijn leden die, wanneer het nieuwe hockeyseizoen begint, voor 1 oktober van dat kalenderjaar 5 jaar zijn.
  • Trainingslidmaatschap junior: aspirant juniorleden die op de wachtlijst staan, kunnen na beslissing van bestuurslid HTZ junioren, meetrainen met een team in afwachting van plaatsing in een team. Dit lidmaatschap geldt niet voor kinderen in de Benjamini-leeftijd, F-leeftijd en de eerstejaars E-leeftijd.
  • G-hockeylidmaatschap: lidmaatschap voor kinderen met een verstandelijke beperking in de leeftijd van 10 tot 20 jaar.

Op het aanmeldingsformulier kunt u aangeven welk lidmaatschap voor uw aanmelding van toepassing is. Voor alle leden jonger dan 18 jaar, kunt u volstaan met kiezen van mogelijkheid van jeugdlid. De lidmaatschapssoort zal dan meegroeien met de categorie waarvoor het jeugdlid zal zijn ingedeeld. Heeft u nog vragen over de verschillende soorten lidmaatschappen dan kunt u contact opnemen via e-mail naar: [email protected].

Lees ook de voorwaarden voor lidmaatschap bij Forescate.

Persoonlijk

(datum: dd-mm-yyyy)

Contact info

Financieel

Overige informatie

Alleen vrijwilliger

Soort lidmaatschap

Hockeyervaring

Aanvullende persoonlijke informatie (alleen voor juniorleden)
  Bij aanmelding van een lidmaatschap junioren verzoeken wij u ook deze velden in te vullen.

Vrijwilligerstaken
  Forescate is een vereniging die functioneert dankzij vrijwilligers. Naast het feit dat ouders of spelers ingedeeld worden voor verplichte "rijbeurten", het fluiten van wedstrijden en voor bardiensten/ontvangsttafel (zie Voorwaarden voor lidmaatschap), rekenen we ook op een inzet bij de vrijwilligerstaken. Wij vragen u om hieronder uw voorkeur aan te geven voor 2 verschillende vrijwilligerstaken die u aanspreken. Deze lijst van mogelijkheden is natuurlijk niet volledig. U kunt voor extra suggesties altijd contact opnemen met de vrijwilligerscommissie, net zoals zij ook contact met u kunnen opnemen voor ondersteuning bij andere dan de hieronder genoemde vrijwiligerstaken. Zie voor meer informatie ook ons "vrijwiligersprotocol" (bijvoorbeeld te vinden via dezoekfunctie rechtsboven op de Forescatesite).

Akkoordverklaring

KNHB Lidmaatschap
Logo KNHB

Door jouw aanmelding als lid van de vereniging, machtig je de vereniging om jou als lid aan te melden bij de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB).

Jouw persoonsgegevens

De gegevens zoals vermeld op dit inschrijfformulier worden opgenomen in het ledenbestand van de vereniging en worden alleen gebruikt voor doeleinden die verband houden met activiteiten van de vereniging. De vereniging is uit hoofde van haar lidmaatschap van de KNHB verplicht jouw naam, geslacht, geboortedatum, adres, telefoonnummer en e-mailadres door te geven aan de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB), omdat je als nieuw lid automatisch tevens lid van de KNHB wordt. Deze gegevens worden tevens opgenomen in de ledenadministratie van de KNHB. Voor meer informatie over de wijze waarop de KNHB uw persoonsgegevens verwerkt, verwijzen wij naar de privacyverklaring van de KNHB.