VACATURE: Planner Scheidsrechterscommissie
Oproep

De scheidsrechterscommissie is op zoek naar enthousiaste leden/ouders die willen meehelpen bij het inplannen van de scheidsrechters.­­

Scheidsrechters zorgen ervoor dat wedstrijden op een sportieve manier en volgens de spelregels verlopen, zodat spelers optimaal kunnen genieten van het hockeyspelletje.Een goede invulling van de scheidsrechters op alle wedstrijden is een belangrijke voorwaarde voor de spelvreugde op de club.

De scheidsrechtercommissie zorgt voor de uitvoering van het arbitrage plan. De belangrijkste doelen zijn:

-Kwalitatieve en kwantitatieve bewaking arbitrage;

-Kwalitatieve en kwantitatieve bewaking van het opleidingstraject, inclusief

begeleiding;

-Fluiten een positief imago geven

Zo zorgt de scheidsrechterscommissie voor het indelen van de scheidsrechters op de wedstrijden, en borgt dat ze op een passend niveau worden ingedeeld. Hierbij bouwt de commissie op inzet van leden en ouders die een c-kaart hebben gehaald.

Daarnaast zorgt de commissie ervoor dat leden (verplicht vanaf B jeugd) opgeleid worden om hun c-kaart te halen en begeleid worden bij het opdoen van praktijkervaring.De opleiding wordt voor een groot deel digitaal aangeboden. Daarnaast kan een aantal flankerende activiteiten worden georganiseerd.

We zoeken een enthousiast commissielid die :

-Elke week een uurtje tijd voor het inplannen van de scheidsrechters, zoals het beantwoorden vragen/mails n.a.v. de indeling;

-Bij voorkeur zelf ervaring met fluiten heeft

-Handig is met plannen

-Het leuk vindt om mensen te motiveren en een netwerk op te bouwen.

Heb je zin om de scheidsrechterscommissie te versterken en heb je bovenstaande kwaliteiten, neem dan contact op met John Kootstra ([email protected]) .