Seizoen afgelopen,nog een balletje slaan
De competitie wedstrijden voor de A,B en C jeugd zijn inmiddels afgelopen en de trainingen voor deze teams dus ook.

Vanaf volgende week starten er weer selectietrainingen voor de A en B jeugd en zullen daar weer velden voor worden gereserveerd.

Wij worden nogal eens benaderd of teams in de oude samenstelling (of wellicht na het bekend worden van de teams) alvast in de nieuwe samenstelling door mogen gaan met hockeyen. Daar staan we op zich positief tegenover maar om dit een beetje te stroomlijnen en een eerlijke verdeling te maken is het handig dat we daar afspraken over maken:
1. Er wordt vanuit de club geen trainer geregeld, maar er moet wel een begeleider aanwezig zijn die verantwoordelijk is.
2. Je kunt maximaal 1 x per week veldruimte aanvragen bij de manager HTZ
3. Veldruimte kan 1 week van te voren worden aangevraagd en niet voor meerdere weken tegelijk, zodat elk team de kans krijgt op een bepaalde tijd te spelen.
4.openen en afsluiten van clubhuis en opruimen moeten worden afgestemd met de clubhuisbeheerders.

Om een overzicht te houden wie wanneer gebruik maakt van een veld, en dus het hek naar de velden open moet zijn is het belangrijk dat we precies weten wie er wanneer komt. Mocht een team veldruimte toebedeeld hebben gekregen en uiteindelijk besluit toch niet te komen is het ook van belang dit dan tijdig door te geven aan de manager HTZ.

Wij hopen zo ruimte te geven aan teams om ook in de zomerperiode een balletje te slaan. Tussen 3 juli en 14 augustus zullen de velden beperkter toegankelijk zijn.

Groeten,
Joyce,
manager HTZ ([email protected])