Inleveren materialen einde seizoen
Op zaterdag 24 juni kunnen de uitgegeven materialen van het afgelopen seizoen weer worden ingeleverd.
Naast de keepersuitrustingen kunnen ook lijnmaskers en zaalballen/riempjes worden ingeleverd.
De materiaalcommissie is aanwezig van 08.30 uur tot 11.30 uur in kleedkamer 2.
Keepers die het volgend seizoen doorgaan kunnen hun uitrusting in de locker laten staan. Als je je spullen in de locker laat staan, stuur dan even een mail naar [email protected] Zorg er wel voor dat je spullen droog en schoon hun zomerslaap ingaan. Als er delen van de uitrusting vervangen moeten worden, moeten jullie op zaterdag 24 juni wel langskomen.
Om lange wachttijden te voorkomen is de volgende indeling gemaakt:

·09.00 – 09.45 uur: E teams
·09.30 – 10.30 uur: D en C teams
·10.15 – 11.30 uur: B en A teams en senioren.

Indien het echt niet mogelijk is om op 24 juni te komen kun je dit aangeven door een mail te sturen aan [email protected]. We zullen dan kijken of het mogelijk is om een afspraak te maken. Dit zal waarschijnlijk aan het begin van het nieuwe seizoen zijn en het is dan niet meer mogelijk om materialen te vervangen.

Tot zaterdag 24 juni.

De materiaalcommissie,