Selectielijsten voor kaderteams 2017-2018 (actueel 10 juni)
In de afgelopen weken zijn geleidelijk leden die in aanmerking komen voor de selectietrainingen van de jongens A/B en de meisjes A/B geïnformeerd via de e-mail over de selectiegroepen in de betreffende lijn.
De selectielijsten betreffen alleen de 1-ste teams.

Uit privacyoverwegingen worden de lijsten niet publiek geplaatst op de site, maar zijn de bestanden voor leden eenvoudig beschikbaar achter de ledeninlog.
We rekenen erop dat de gegevens ook vertrouwelijk blijven en niet via andere kanalen verspreid gaan worden. Op de plek waar ze nu te vinden zijn zijn ze immers gewoon beschikbaar voor alle betrokkenen.

De lijsten zijn eenvoudig te vinden door na inloggen te kiezen voor de keuzemogelijkheden : club > Documenten > hockeytechnisch

(let op:  in sommige browsers toont het scherm een foutmelding, de documenten zijn ondanks de melding echter gewoon zichtbaar).

Op die plaats zullen ook de nog ontbrekende selectielijsten gepubliceerd worden, en zullen altijd de eventueel geactualiseerde lijsten te vinden zijn.

Allemaal veel succes,

Ton van der Laan voorzitter commissie HTZ kaderteams