Geslaagd eerste Cycling Dinner MHC Forescate

Op 23 juni vond het eerste Cycling Dinner van MHC Forescate plaats, georganiseerd voor sponsoren en leden van de vriendenclub. De club wil hiermee waardering laten blijken, elkaar beter leren kennen en in een ontspannen sfeer met elkaar terugblikken op het seizoen.

Het Cycling Dinner vond plaats bij een aantal restaurants die tot onze sponsren horen. De start van het Cycling Dinner werd verzorgd door Restaurant Floris V waar na een aperitief genoten kon worden van een heerlijke trio van vis als voorgerecht . Met aangenaam fietsweer werd vervolgens koers gezet naar Restaurant de Knip, waar vervolgens het hoofd-en nagerecht werden geserveerd. De avond werd met een drankje en gezellig napraten afgerond in het Wapen van Voorschoten.

MHC Forescate kijkt terug op een geslaagde afsluiting van een succesvol seizoen. Onze sponsoren en vrienden maken het mede mogelijk om te blijven investeren in een mooie club voor onze 1300 leden, een goede basis om op verder te bouwen naar de toekomst.

Bent u geïnteresseerd in de sponsormogelijkheden van MHC Forescate neem dan contact op met de sponsorcommissie via [email protected]  als u geïnteresseerd bent om lid te worden van de Vriendenclub neem dan contact op via[email protected].