Medewerkers gezocht voor EK hockey 18-27 augustus

Wil jij bij HET hockey evenement van deze zomer aanwezig zijn en tegelijkertijd een zakcentje verdienen? Kom dan werken voor La Place op het EK Hockey!
Het event is van 18 t/m 27 augustus en vindt plaats in Amstelveen.

Tijdens het event zijn wij op zoek naar enthousiastelingen die niet bang zijn voor rollende fusten, bruisende frisdranken en hun Fruit Ninja skills voor het echt willen toepassen. Ervaring in de horeca is geen vereiste, met een goede dosis enthousiasme in combinatie met hard werken kom je al erg ver!

Zit je dienst er op? Dan ben je vrij om een kijkje te nemen op het evenemententerrein. Oftewel een leuke combinatie van werk en plezier.

Let op:

Wij vragen dat je minimaal 4 dagen beschikbaar bent waarvan sowieso 1 dag in het 1ste weekend en 26&27 augustus;

Check de volgende link als je direct wilt solliciteren https://www.randstad.nl/events en wij nemen contact met je op.

Heb je vragen over dit event? Dan kan je mailen naar [email protected]

Tot in Amstelveen!

Randstad Hospitality Team Events