Michel Wijnbelt toegevoegd aan Technische Staf
Michel Wijnbelt zal met ingang van seizoen 2017-2018 Rutger den Hartog gaan assisteren bij Forescate Heren 1. De 41-jarige inwoner van Spijkenisse zal zowel op dinsdagavond als donderdagavond bij de trainingen op het veld staan en ook op zondag bij de wedstrijden aanwezig zijn. Tevens zal Michel op dinsdagavond Hans Verheij assisteren bij de training van Forescate Dames 1.

Het bestuur van Forescate is erg blij met de komst van Michel Wijnbelt, omdat het al enige tijd op zoek was naar een assistent-trainer/coach voor Heren 1 voor komend seizoen. Rutger den Hartog en Michel Wijnbelt waren als hockeyer ooit ploeggenoten en kennen elkaar dus goed. Michel heeft de laatste 10 jaar een mooie staat van dienst opgebouwd als hoofdcoach bij Spijkenisse, Evergreen en Rapid en is diverse malen gepromoveerd met zijn teams. De laatste twee jaar was Michel werkzaam als hoofdcoach bij HC Voorne in de tweede klasse en trof afgelopen seizoen dus ook twee maal Forescate in de competitie. Zelf was Michel in zijn actieve loopbaan als speler een gevaarlijke aanvaller met een neusje voor de goal. Mooi ook, dat Dames 1 op dinsdag tijdens de trainingen kan profiteren van Michel zijn kennis en kunde en wij wensen hem dan ook veel plezier toe bij Forescate.

Marja Spreij neemt de functie van teammanager over bij Heren 1 van Johnno Wesseling.

Bestuur MHC Forescate