Grote Clubactie. Forescate doet wederom mee!

Zaterdag 16 september start de Grote Clubactie. Met de opbrengst van de Grote Clubactie wil het bestuur 2 grote parasols kopen voor de patio, een nieuwe tent aan de zijkant van het clubhuis, geluidsapparatuur specifiek voor buiten.

Het zou toch mooi zijn als al deze wensen gerealiseerd kunnen worden!! Dus koop een lot van onze E en D jeugdleden!

Welke 5 verkopers hebben als eerste een boekje vol? Welk team verkoopt gemiddeld 10 loten per persoon en wint hiermee gratis clubeten met zijn hele team plus de coaches? Wie worden dit jaar onze top verkopers en winnen hier een mooie sportprijs mee?

Contact via [email protected]

Er kunnen loten verkocht worden van 16 september tot uiterlijk 10 november. Klaar met verkopen, boekje inleveren in brievenbus in de hal van het clubhuis!

Op een mooie clubopbrengst!