MA1 naar play-offs Super A

Afgelopen zaterdag 30 september was een spannende dag voor de dames van MA1. Dankzij de 3-5 overwinning uit op Victoria op maandag 25 september hadden ze genoeg aan gelijkspel tegen Rapid om nu al zeker te zijn van de 1e plaats in de poule en daarmee een ticket naar de play-offs te veroveren.

De wedstrijd bleef spannend tot de laatste minuut, na het eerste tegendoelpunt duurde het wel even voordat ze de gelijkmaker scoorden. Kansen waren er genoeg maar er werd maar niet gescoord, dus enigszins opgelucht hoorden ze na 70 minuten het eindsignaal, 1-1. Weliswaar geen ongeslagen kampioen maar wel naar de play-offs!

Op zaterdag 14 oktober mogen de dames gaan strijden voor een plek in de super A en daar zouden ze natuurlijk graag zoveel mogelijk aanmoediging bij krijgen. Zodra tijd en plaats bekend zijn, zal dit op de site vermeld worden.

Hopelijk allemaal tot zaterdag 14 oktober!