Bestuurs-en commissiemutaties
Bob van der Kruk heeft aangegeven met ingang van het nieuwe kalenderjaar zijn werkzaamheden als bestuurslid sponsoring te zullen stoppen. Bob heeft ruim drie jaar veel energie in sponsoring gestopt. Tijdens zijn bestuursperiode heeft Bob en zijn team veel bereikt door nieuwe sponsoren aan te trekken en de administratieve kant van sponsoring te versterken. Het bestuur is hem daarvoor zeer dankbaar. Voor de ontstane vacature wordt zo snel mogelijk een nieuw bestuurslid gezocht. In de tussentijd zal Martijn Schoonhoven de sponsoractiviteiten waarnemen.

Ton van der Laan stopt na ruim drie jaar als voorzitter van de commissie HTZ-kaderteams. Daarvoor heeft Ton jarenlang als commissielid van HTZ-junioren gewerkt en is hij zeer actief geweest in coaching, begeleiding van teams en arbitrage. Het bestuur is Ton bijzonder dankbaar voor wat hij voor Forescate heeft gedaan. De taken van de voorzitter HTZ worden tijdelijk waargenomen door de commissieleden tot een definitieve opvolger is gevonden.

Dirk Broekhuizen zal de commissie sponsoring na ruim 8 jaar gaan verlaten. Dirk heeft samengewerkt met verschillende voorzitters en bestuursleden en heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan contracten met sponsors en daarmee de financiële gezondheid van de club. Wij willen Dirk hartelijk danken voor zijn jarenlange inzet.

Namens het bestuur van MHC Forescate