Gezocht voorzitter werkgroep Buurthuis van de Toekomst
Forescate is op zoek naar een nieuwe voorzitter voor de werkgroep Buurthuis van de Toekomst (BvdT). BvdT is een initiatief om Forescate een nog prominentere plek te geven als maatschappelijk betrokken sportclub. Als hockeyclub proberen wij ons mooie clubhuis en fantastische complex zo goed als mogelijk in te zetten voor andere instellingen en doelgroepen in de gemeente. Het meeste zichtbaar is natuurlijk de kinderopvang Smallsteps, maar we doen nog veel meer, zoals G-Hockey, het begeleiden van jongeren met een taakstraf, de koningsspelen, verschillende sportdagen voor scholen, seniorenfit, een taalklas en ga zo maar door. Om dit mogelijk te maken is er een werkgroep die nadenkt over nieuwe initiatieven en haar voorzitter, Leontine Diemel, heeft wegens een nieuwe baan en na vele jaren inzet, haar functie neergelegd. Zit maatschappelijke betrokkenheid in je genen, ben jij de persoon die makkelijk contact legt met andere verenigingen en bestuurlijke organisaties, weet jij vergaderingen voor te bereiden en te begeleiden, heb je de energie en hiervoor een paar uurtjes per maand beschikbaar, meld je dan aan bij Paul Engels via:
 [email protected] of bel met 06-10969412 voor meer informatie.