Grote Clubactie – daverend succes
Wat 5 jaar geleden begon als een ludieke actie om weer eens mee te gaan doen aan de grote clubactie, zorgt dit jaar voor een record opbrengst. Met de gedachte ‘doe wat terug voor je club’ en ‘zorg dat de opbrengst ook grotendeels terugvloeit naar de jeugd’ wilden we twee vliegen in één klap slaan.

Alle jaren hebben we een super enthousiaste groep E-tjes en D-tjes gehad die van deur tot deur gingen, familie vanuit het hele land benaderde en zelf buitenlandse connecties zover kregen om loten te kopen. Echt super!!

In de jaren samen zijn er meer dan 11.000 loten verkocht en is er meer dan € 26.000 opgehaald.
Dit jaar hebben de 213 verkopers ruim € 6.100 opgehaald, het hoogste bedrag sinds de eerste keer in 2013. Echt geweldig! Er zijn drie ideeën waar het bedrag voor gebruikt kan gaan worden,  een overkapping van de patio, geluidsinstallatie/boxen en/of een camera voor het opnemen van de wedstrijden, er wordt nu onderzocht wat de mogelijkheden zijn.

Zowel de top-3 verkopers als het team dat gemiddeld de meeste loten verkocht heeft konden ook dit jaar prijzen winnen. Om elkaar als team wat te enthousiasmeren konden de teams die gemiddeld meer dan 10 loten per speler verkochten gratis clubeten winnen.

De topverkopers van dit jaar zijn:
1.Veerle van den Essen127 loten
2.Milan Potters105 loten
3.Annabel Schade53 loten
Het top verkoop team is JONGENS 8E1 (10), met totaal 244 loten.

De teams die met elkaar gratis naar het team eten mogen komen, naast uiteraard het winnende team, zijn:
Meisjes 6E8 (8), Meisjes 8E2 (10), Meisjes 8E1 (10), Meisjes D5 (14), Meisjes D1 (14)
Jongens 6E7 (9), Jongens 6E6 (9), Jongens 8E2 (10), Jongens D2 (12), Jongens D1 (13)

Het clubeten zal waarschijnlijk in maart plaatsvinden, als de veldcompetitie weer gestart is. Jullie zijn dan allemaal van harte welkom. Op deze avond worden ook de prijzen uitgereikt aan de TOP-3 en het winnende team. Houd de website in de gaten!

Zonder de hulp van dames uit Dames A, Dinsdag Veterinnen en een aantal andere dames was het nooit gelukt de 2.576 loten op tijd in te voeren. Enorm bedankt. Speciale dank voor Miranda Beets voor haar waanzinnige hoeveelheid invoeruren!
Het bestuur wil Simone en Jan Geert Vink heel erg hartelijk bedanken voor hun inzet en het wederom organiseren van de Grote Clubactie voor Forescate!

Namens de Grote Clubactie Commissie