velden niet bespeelbaar vandaag, clubhuis en terrein gesloten
Hoewel we op verbetering van de situatie hoopten, zijn de velden ook op dit moment nog echt niet te betreden en ligt er ook nu om 10.00 nog volop sneeuw op onze velden, en hebben we helaas moeten besluiten om alle wedstrijden voor vandaag te te gelasten.

Ook als de velden later vanmiddag wellicht weer groen gaan ogen, blijkt er bij onze metingen nog teveel vorst in de grond te zitten om te kunnen hopen op bespeelbare velden.
Alle activiteiten zijn dus ook afgelast, en het clubhuis blijft vandaag ook gesloten.

De uitgifte van de Hoogvliet plaatjesactie-boeken (zie sitebericht) aan COACHES zal via de ingang van Smallsteps plaatsvinden.

Vanavond en morgenochtend zal er opnieuw een keuring en sitepublicatie plaatsvinden.