Vriendjes en vriendinnetjes training bij de Kabouters!
De kabouters zijn nu bijna een jaar aan het hockeyen en gaan na de zomervakantie naar de Benjamini’s! Dan is er plek voor meer kindjes die willen hockeyen en start er weer een nieuwe groep kabouters!

Vandaar dat we dit jaar op zondag 22 april een training voor vriendjes en vriendinnetjes van kabouterhockeyers die in groep 1 of 2 zitten organiseren. Overigens mogen andere kinderen die geïnteresseerd zijn en die geen vriendje of vriendinnetje bij de kabouters hebben, die dag uiteraard ook deelnemen aan de vriendjes en vriendinnetjes training. Het is dus geen vereiste om iemand te kennen binnen de kabouters. Iedereen is welkom!
Door mee te trainen kunnen zij kijken of ze hockey leuk vinden en of zij misschien wel Benjamini- of Kabouterlid willen worden van Forescate in het komende seizoen.

Datum:          Zondag 22 april
Tijd:               Om 9.00 uur aanwezig, training van 9.15-10.00 uur.
Aanmelden:  Kinderen kunnen worden aangemeld voor de training tot woensdag 18 april door een mail te sturen naar [email protected] graag met naam en leeftijd
Plaats:            Mixed Hockey Club Forescate, Weddeloop 1 te Voorschoten.
Meenemen:   Sportkleding, sportschoenen, een bitje (verkrijgbaar bij de sportwinkel), een hockeystick en scheenbeschermers.

Vindt jouw vriendje of vriendinnetje het zo leuk dat hij/zij volgend seizoen ook lid wil worden? Dan volgt hieronder wat informatie over aanmelden en lidmaatschap.

Als je geboren bent tussen 1 oktober 2011 en 30 september 2012 (of iets jonger is, maar wel in groep 3 zit komend schooljaar) kun je je inschrijven als Benjaminilid. Als je geboren hebt tussen 1 oktober 2012 en 30 september 2013, kun je je inschrijven als kabouterlid.

Als we meer aanmeldingen krijgen dan we kinderen kunnen plaatsen, zal er worden geloot. Meer informatie kun je vinden op onze site bij het aannamebeleid. Inschrijven kan alleen via onze website www.mhcforescate.nl.

Let op:  inschrijven als Benjamini- of Kabouterlid voor het komende seizoen kan tot 1 juni 2018

Tot ziens op het hockeyveld!!

Hartelijke groet van Leti en Marion
Lijncoördinatoren Kabouters