Julia van der Burg en Bodil Zwinkels brachten D1 geluk

Zondag 15 april waren de meiden van ME3 aan de beurt voor een junior van de week. Julia van der Burg en Bodil Zwinkels waren ingeloot.

Julia en Bodil hadden er een veel zin in. En ze vonden het ook heel spannend. Tijdens de voorbespreking keken ze met grote ogen mee. De tactiek was lastig te volgen voor ze. En na de bespreking moesten ze wel even kwijt dat al die dames zo GROOT zijn.

Daarna liepen ze mee in met de dames èn namen ze de afslag door de verdediging heen op weg naar de keeper. Met een harde slag wisten ze het doel te vinden en startten ze de wedstrijd.

Dames 1 had een flinke wedstrijd met Roomburg en wist deze met de volle winst af te sluiten.

Op jacht naar bijna alle handreikingen op hun shirt hebben we de meisjes een leuke dag proberen te geven.

Bedankt voor jullie aanwezigheid en tot ziens over een paar jaar in Dames1.

Groet van Dames 1 (Albert Immink)