Shoot-outs finalisten
Op zondag 15 april zijn de jaarlijkse clubkampioenschappen shoot-outs gehouden. In totaal deden er 102 spelers en 15 keepers aan mee.
De E jeugd ging om 10.00 uur van start en in deze categorie gingen de prijzen naar:

Beste E keeper: Casper van der Laan
Beste E keepster: Nika Danckaarts
Beste E speelster: Madelon Ansink
Beste E speler: Joris Dofferhoff

Om 11.00 uur was het de beurt aan onze D jeugd. De beste keeper, keepster, speelster en speler uit deze categorie mochten doorstromen naar de shoot-out ronde van de ABC jeugd.

In deze categorie gingen de prijzen naar:
Beste D keeper: Jip Dijksman
Beste D keepster: Rozemarijn de Graaf
Beste D speelster: Luna Mutsaerts
Beste D speler: Max van Nobelen

Om 13.00 uur ging de ABC jeugd van start waar behalve de strijd om de titel clubkampioen in de wacht te slepen ook gestreden werd om een plek bij de districtskampioenschappen op 20 mei in Pijnacker.
De winnaars in deze ronde waren:

Keeper 1ste prijs: Jip Dijksman
Keepster 1 ste prijs: Koosje ter Kuile

Speelster 1ste prijs: Fay Alderlieste
Speelster 2de prijs: Juliette van aartsen
Speelster 3de prijs: Charlotte Appelman

Speler 1ste prijs: Michiel Goemans
Speler 2de prijs: Mike Kuijper
Speler 3de prijs: Daan Oppenheim

Wij wensen Jip, Koosje, Fay, Juliette, Michiel en Mike veel succes bij de districtskampioenschappen op 20 mei in Pijnacker.

Deze dag zou niet mogelijk zijn geweest zonder de hulp van vele mensen. Speciale dank gaat uit naar de meiden van MC1, Theo v/d Laan en Dennis Dofferhoff die de hele dag aanwezig zijn geweest om dit evenement tot een succes te maken. Natuurlijk ook veel dank aan de mensen die speciaal naar de club zijn gekomen om ons bij een specifieke lijn te ondersteunen.

Ad de Gruiter en Joyce Visser