Bouw tribune van start
Maandag 14 mei wordt gestart met de bouw van de langverwachte tribune. Langs veld 1 tussen het clubhuis en de middellijn komt een 17 meter lange tribune van drie rijen hoog.

Hiermee vullen we een lang gekoesterde wens om de supporters en gasten van Forescate van goede zitplekken te voorzien bij veld 1 en krijgt de club een nog meer professionele uitstraling, passend bij de mooie velden die wij hebben.

Verschillende sponsors leveren een belangrijke bijdrage aan de totstandkoming van deze tribune, in het bijzonder de Wassenaarse Bouwmaatschappij, Loodgietersbedrijf van Deursen en De Rabobank. Als club zijn we heel dankbaar voor hun steun.

De werkzaamheden zullen naar verwachting ongeveer twee weken in beslag nemen. Tijdens deze periode wordt het gedeelte waar gewerkt wordt afgezet met bouwhekken.