Ruilbeurs Hockey-plaatjes op woensdag 16 mei !
Begin deze maand eindigde de succesvolle hockeyplaatjes-spaaractie 2018.
Daarna is er tijdens de vakantieperiode nog volop onderling geruild.

In de afgelopen weken hebben we heel hard gewerkt om alle nog beschikbare plaatjes uit te pakken en te sorteren en hebben we van Hoogvliet een aantal extra sets met de "zeldzame” plaatjes en enkel extra plaatjes van onze kabouters en benjamini’s ontvangen.

Vandaar dat we voor aanstaande woensdag 16 Mei, een ruilbeurs kunnen organiseren zodat iedereen de kans krijgt om zijn/haar album compleet te maken.

Eerst zullen we van 14.00 tot 15.00 uur de albums compleet proberen te ruilen (indien mogelijk) met iedereen die niet meer dan 25 plaatjes mist.

Daarna zullen we van 15.00 tot 16.00 uur iedereen die meer dan 25 plaatjesmist, de kans geven om met elkaar te ruilen en zullen we ook dan proberen om vanuit onze voorraden alle beschikbare plaatjes met jullie uit te ruilen en aan te vullen om jullie spaaralbums zoveel mogelijk compleet te maken.

Hoogvliet zal tijdens deze afsluitende actiemiddag voor limonade en koekjes zorgen, zodat we er een gezellige ruilmiddag van kunnen maken !

We zien jullie graag in het clubhuis, woensdag 16 mei !

Natuurlijk stellen we het op prijs als ouders ons willen helpen !
Neem dan aub contact op met de coördinatoren van deze actie,via [email protected]

Met vriendelijke groet,

Mail: [email protected]