inleveren ballentas en lockersleutel
Aan het begin van het seizoen hebben alle trainers een sleutel gekregen van een locker met daarin een ballentas.
In tegenstelling tot vorige jaar zou ik graag alle lockersleutels terug willen hebben zodat de nieuwe manager HTZ in samenwerking met de materiaalcommissie deze aan het begin van het seizoen weer uit kunnen delen. Zet dus na je laatste training de ballentas weer compleet (inclusief pylonnen) terug in de locker en lever de sleutel in op 1 van onderstaande data.

Vrijdag 1 juni tussen 16.00 uur en 18.00 uur
Vrijdag 8 juni tussen 14.00 uur en 16.00 uur
Vrijdag 8 juni tussen 17.00 uur en 18.00 uur
Zaterdag 16 juni tussen 12.00 uur en 15.00 uur

Vanaf maandag 18 juni ga ik alle lockers openen en alles weer klaarzetten voor de trainers van komend seizoen.
Dus noteer bovenstaande data in je agenda zodat ik zaterdag 16 juni alle sleutels en ballentassen terug heb.
Mocht het niet lukken op één van bovenstaande data langs te komen stuur dan even een mail naar [email protected] dan maken we een andere afspraak.

Nog veel plezier met de laatste trainingen,
Joyce