Teamindelingen Jeugdteams 2018-2019

Met de grootst mogelijke zorg hebben de lijncoördinatoren van de commissie Hockey Technische Zaken zich ingespannen om voor het seizoen 2018-2019 de jeugdteams samen te stellen.

Uit privacyoverwegingen worden de lijsten niet publiek geplaatst op de site, maar zijn de bestanden voor leden beschikbaar achter de ledeninlog.
De lijsten zijn te vinden door na inloggen te kiezen voor de keuzemogelijkheden:
club > documenten > hockeytechnisch
(let op:in sommige browsers toont het scherm een foutmelding, de documenten zijn ondanks de melding echter gewoon zichtbaar).

We rekenen erop dat de gegevens ook vertrouwelijk blijven en niet via andere kanalen verspreid gaan worden. Op de plek waar ze nu te vinden zijn, zijn ze immers gewoon beschikbaar voor alle betrokkenen.

In de komende tijd zullen wij nog de lijst met coaches nader invullen.
Als u zich voor coaching beschikbaar stelt, verzoeken wij u dat aan de desbetreffende lijncoördinator per mail kenbaar te maken (zie lijst hieronder).

Toelichting bij de teamindelingen in de verschillende lijnen:

Teamindelingen zijn natuurlijk elk jaar een moeilijke puzzel omdat we graag iedereen een plek in een team willen geven die het beste bij hem/haar past, maar we natuurlijk ook rekening moeten houden met bondsindelingen, richtlijnen, spelersaantallen en veldencapaciteit.

Dit jaar zijn we in verschillende lijnen uitgekomen op relatief grote teams. Met de coaches zal worden besproken hoe daar wat betreft tactiek en doorwisselen mee kan worden omgegaan. Speciale aandacht hiervoor is in de JD lijn. Door een buitengewoon ongelukkig aantal kunnen we er nu niet anders dan 3 teams van maken. Het is onze intentie om te trachten daar in de loop van het volgende seizoen - door aantrekken van nieuwe leden – 4 teams van te gaan maken. Het is mogelijk om gedurende het seizoen bij de bond nog een vierde JD team in te schrijven. Aan het begin van het seizoen zullen verschillende wervingsactiviteiten plaatsvinden.

Alle selecties van de eerste- en de opleidingsteams worden voor de zomervakantie afgerond. Alle kinderen zijn dus voor de vakantie op de hoogte van hun plek in het betreffende team.

Voor eventuele vragen over de indeling kunt u zich uitsluitend per mail wenden tot de lijncoördinator van uw kind:

Voor vragen over meisjes A:
[email protected]
Voor vragen over meisjes B:
[email protected]
Voor vragen over eerste en opleidingsteams MA1, MA2, MB1 en MB2: [email protected]

Voor vragen over meisjes C:
[email protected]
Voor vragen over meisjes D:
[email protected]
Voor vragen over eerste en opleidingsteams MC1-3, MD1-3:
[email protected]

Voor vragen over jongens A:
[email protected]
Voor vragen over jongens B:
[email protected]
Voor vragen over eerste en opleidingsteams JA1, JB1, JB2:

Voor vragen over jongens C: [email protected]
Voor vragen over jongens D:
[email protected]
Voor vragen over eerste en opleidingsteams JC1, JC2, JD1, JD2:
[email protected]

Voor vragen over E-jeugd:
[email protected]
Voor vragen over F-jeugd:
[email protected]

Na ontvangst van de mail zal de desbetreffende lijncoördinator zo snel mogelijk contact opnemen. Voor de gevallen waarbij dat niet leidt tot een toereikende toelichting, zal op donderdag 5 juli 2018 een avond worden georganiseerd, waarbij leden - op afspraak - een mondelinge toelichting kunnen krijgen van de lijncoördinator.

Met sportieve groet,

Eugenie Zwanenburg (HTZ kaderteams ai)
Guimet Schiffers, Noëlle Dijksman (HTZ breedteteams)
Paula Potters (HTZ jongste jeugd)