Nieuw Tenue !!

Forescate zal vanaf komend hockeyseizoen in een nieuw tenue hockeyen.

De kleuren blijven natuurlijk vrijwel hetzelfde, maar de leverancier van de shirts zal met ingang van het nieuwe seizoen veranderen naar The Indian Maharadja. Dit is het resultaat van de overeenkomst die de sponsorcommissie met Intersport heeft kunnen sluiten. Intersport verbindt zich daarmee voor de komende 5 jaar aan de club.

Iedereen gratis een nieuw shirt van The Indian Maharadja
Alle competitie spelende leden vanaf de F en hoger zullen voor het seizoen 2018/19 een nieuw Forescate shirt krijgen van The Indian Maharadja.

Nieuwe shirt verplicht wedstrijdtenue
Het nieuwe shirt wordt verplicht wedstrijdtenue, de oud Stag shirts zijn dan niet meer toegestaan tijdens de wedstrijden, maar kunnen natuurlijk prima tijdens de trainingen nog worden gedragen.

Geef je maat uiterlijk 15 juli door!
Om ervoor te zorgen dat iedereen een passend shirt krijgt is het belangrijk dat je nu al in actie komt. Via link (KLIK HIER) kun je zo snel mogelijk, maar uiterlijk voor 15 juli je kledingmaat door te geven voor het nieuwe shirt.

Mocht je twijfelen dan zijn er mogelijkheden om de nieuwe shirts te passen in ons clubhuis op de in de link aangegeven momenten, of tijdens openingstijden bij de Intersport Superstore in Leiden.

Omdat de shirtmaten natuurlijk altijd iets kunnen afwijken van onze huidige maten zijn er mogelijkheden om de nieuwe shirts te passen in ons clubhuis op:

- Zaterdag   7 juli van 11.00 tot 13.00 uur
- Maandag  9 juli van 11.00 tot 13.00 uur
- Dinsdag  10 juli van 11.00 tot 13.00 uur
- Vrijdag   13 juli van 14.00 tot 18.00 uur.

Op woensdagavond 11-7 hebben we op veler verzoek een extra "pasavond" geregeld, van 19.30 tot 21.00 in het clubhuis.

Korting van Intersport op overige clubkleding
Forescate streeft naar een uniforme uitstraling van alle teams. Intersport zal daarom bij aanvang van het nieuwe seizoen een scherpe aanbieding doen om met korting de overige clubkleding (zoals broek/rokje, trainingspakken , "uit”-shirt en nieuwe sokken) aan te kunnen schaffen die past bij je mooie nieuwe shirt.

Nader bericht volgt over levering
Tijdens de zomer zullen we nader berichten over de verwachte levering, het ophalen van de shirts en de aanbieding die Intersport zal doen voor de overige kleding.

Voor alle zekerheid de link nog een keer in tekst: