REMINDER: Doorgeven shirtmaat EN extra "pasavond" op woensdag 11/7 !

Forescate zal vanaf komend hockeyseizoen in een nieuw tenue hockeyen.

In de afgelopen dagen hebben overweldigend veel leden al hun nieuwe shirt besteld en hebben veel leden onze tip om de shirts te komen passen opgevolgd.

Geef je maat uiterlijk 15 juli door!
Om ervoor te zorgen dat iedereen een passend shirt krijgt is het belangrijk dat je nu al in actie komt.
Via de link (KLIK HIER) kun je zo snel mogelijk, maar uiterlijk voor 15 juli je kledingmaat doorgeven voor het nieuwe shirt.

Mocht je twijfelen dan zijn er mogelijkheden om de nieuwe shirts te passen in ons clubhuis op de in de link aangegeven momenten, of tijdens openingstijden bij de Intersport Superstore in Leiden.

Omdat de shirtmaten natuurlijk altijd iets kunnen afwijken van onze huidige maten zijn er mogelijkheden om de nieuwe shirts te passen in ons clubhuis op:

- Zaterdag 7 juli van 11.00 tot 13.00 uur
- Maandag 9 juli van 11.00 tot 13.00 uur
- Dinsdag 10 juli van 11.00 tot 13.00 uur
- Vrijdag 13 juli van 14.00 tot 19.30 uur.

Op woensdagavond 11-7 hebben we op veler verzoek een extra "pasavond" geregeld, van 19.30 tot 21.00 in het clubhuis.

Voor de teams met (kleding) sponsors is het extra handig om even te komen passen, want nu hebben we nog een paar pasvoorbeelden trainingsjacks en broeken hier op de club om te kunnen passen, die we vrijdag weer moeten teruggeven aan Intersport.

Het is niet altijd zo dat een shirtmaat ook precies gelijk is aan pasmaten van trainingsjack of –broek, en de maten van de rokjes/broekjes kunnen ook anders vallen.
Om vertraging bij bestellen aan begin van nieuwe seizoen te vorkomen is het verstandig om nu even alles te passen. Is nu immers maar een kleine moeite.

Voor alle zekerheid de bestel-link nog een keer in tekst: