Clubactie nieuws
De grote clubactie gaat als een speer. Helemaal super! Na het eerste weekend zijn de ingeleverde boekjes al goed voor bijna 800 euro!!
Nieuwe boekjes zijn in bestelling en ik verwacht dat ze woensdag achter de bar liggen om te gebruiken.

Als het goed is hebben alle ouders van E & D jeugd een mail gehad over de clubactie maar voor de zekerheid: de boekjes kan je inleveren in de brievenbus in de hal, naast het herentoilet.

De volgende 10 kinderen waren supersnel met het leeg verkopen van hun boekje en lieten mij dat per mail ook direct weten. Toptoptop.
Myrthe Staffhorst, Jade Britt Pardon, Aimee Urlings, Luna Bijl, Britt Steijn, Noortje dK, Sarah Hendriks, Tessa de Haer, Krista Wijnen, Robin Beerta
Zij ontvangen een Intersport tegoedbon.

Ga zo door want er zijn nog mooie individuele en teamprijzen te winnen.

Namens de grote clubactie
Simone Vink