Opening nieuwe tribune

De hockeycompetitie is inmiddels al weer in volle gang en na een overvolle zaterdag 15 september met competitiewedstrijden voor de jeugd, was het ook afgelopen zondag de 16e een drukke en gezellige dag op en rond de hockeyvelden. Naast trainingen en wedstrijdjes van de de allerjongste jeugd (kabouters en Benjamini’s) en een groot aantal seniorenteams, stonden voor zondag ook de eerste thuiswedstrijden van dit seizoen voor Forescate Dames 1 en Heren 1 op het programma.

Rond deze wedstrijden waren er volop activiteiten georganiseerd ter gelegenheid van het officieel in gebruik nemen van de nieuwe tribune die in de afgelopen maanden naast veld 1 is gebouwd.

Voor de C-, D- en 2E-jeugd was een spectaculaire 2 uur durende hockeyclinic georganiseerd waarin 150 Forescatespelers hun hockeyvaardigheden konden verbeteren in 9 verschillende oefeningen. Met verschillende opblaasvelden, een snelheidsmeter, een gatendoek, knots- en kegelhockey en diverse behendigheidsspellen was er groots uitgepakt.

De clinic was door de KNHB aan Forescate aangeboden vanwege de sociale activiteiten die de club naast de hockeyactiviteiten organiseert.

Op deze feestelijke dag waren ook alle clubsponsoren en leden van de vriendenclub van Forescate uitgenodigd die onder genot van een drankje en hapje van Restaurant De Knip van de spannende hockeywedstrijden konden genieten.

Na afloop van de wedstijd van Heren 1 gaven Dirk van Kampen en Rob Joosten met een druk op een knop het signaal voor de officiële ingebruikname van de tribune. Dankzij de gulle bijdragen van de Wassenaarse Bouwmaatschappij en Rabobank beschikken de leden van Forescate over prachtige zitplaatsen om de wedstrijden op veld 1 te kunnen volgen.

Ter afsluiting van deze dag was er het traditionele T-Dansant, onder begeleiding van de DJ werd er nog lang nagepraat en gedanst na een bewogen hockeyweekeinde.