Hij komt, hij komt.... het nieuwe blauwe shirt.........

In deze dagen voor Sinterklaas zijn velen van ons in spannende afwachting van cadeaus, maar juist deze week komt er nog een extra cadeautje bovenop waar we al geruime tijd op hebben gewacht:
ons nieuwe Forescate clubshirt is vanaf deze week beschikbaar!

Het heeft iets langer geduurd dan oorspronkelijk verwacht, maar nu hebben we dan ook een mooi maatwerkshirt voor iedereen beschikbaar waarmee we de komende jaren trots vooruit kunnen.

Deze week ontvangt iedereen voor wie een nieuw shirt gereserveerd is een eenmalige en gepersonaliseerde voucher per mail, waarmee het shirt op te halen is bij Intersport Superstore Leiden. Houd dus je mailbox (en waar nodig de spam-box) goed in de gaten! Zonder deze voucher geen shirt. We gebruiken daarvoor je in LISA ingevoerde primaire e-mailadres.

Behalve de voucher voor het wedstrijdshirt ontvang je per mail ook een voucher voor tijdelijke aantrekkelijke extra aanbiedingen die met Intersport zijn overeengekomen voor andere Forescate wedstrijdkleding (broekjes/rokje en het Forescate "uit-shirt”).
De broekjes/rokjes en Forescate trainingspakken zijn voorzien van clublogo en deze week al verkrijgbaar bij Intersport,

Maat al doorgegeven? Vanaf 5 december ophalen
Met ingang van woensdag 5 december zullen de eerste vouchers geldig zijn voor diegenen die in augustus hun shirtmaatbestelling via de reserveringslink hebben doorgegeven. De gereserveerde shirtmaat staat op de voucher afgedrukt.
Let op: Na 9 december kan het shirt uiteraard nog gewoon met de voucher worden afgehaald maar dan is de beschikbaarheid van shirtmaten niet meer gegarandeerd dus geldt "zolang de voorraad strekt”.

Geen maat doorgegeven? Vanaf 9 december ophalen
Met ingang van 9 december zullen de vouchers geldig zijn voor diegenen die in augustus hun shirtmaatbestelling NIET via de reserveringslink aan ons hebben doorgegeven, maar waar een inschatting is gemaakt.
De geschatte shirtmaat staat uiteraard ook op de voucher afgedrukt. Zolang de voorraad strekt kan in de winkel nog van de maat-inschatting worden afgeweken, maar omdat de winkelvoorraad op onze inschattingen is gebaseerd is kan het voorkomen dat shirtmaten dan niet meer aanwezig zijn.

Bedrukte shirts via de teambegeleiders

Op dit moment word hard gewerkt aan de bedrukking van de wedstrijdshirts waarop een sponsorvermelding, rugnummers of andere bedrukking van toepassing is, deze shirts zullen ook in de komende dagen beschikbaar zijn, en zullen via de teambegeleiders (met kledingcontract) aan de spelers worden uitgegeven.

Uitshirt over 3 weken beschikbaar

Tegelijk met de overgang naar onze nieuwe kledingleverancier hebben we ook het nieuwe fraaie Forescate "afwijkende tenue shirt” kunnen laten produceren. Dit is het voorgeschreven shirt dat onze teams dragen in uit-wedstrijden waarbij de shirtkleur van de thuisspelende club teveel lijkt op onze lichtblauwe shirts. De uitlevering van deze shirts zal over 3 weken plaatsvinden, hierover volgt nader bericht op de website.

Benjamini shirts
De uitlevering van nieuwe shirts voor onze benjamini’s zal via de lijncoordinatoren verlopen.

Houd in de komende dagen de website in de gaten voor informatie, verzending van vouchers en de beschikbaarheid van kleding.