Update shirt uitgifte

ns nieuwe Forescate clubshirt is beschikbaar!

In ons nieuwsbericht van maandag j.l. hebben we aangegeven dat de uitgifte van het nieuwe clubshirt in verschillende delen zal verlopen, vandaar deze update.
Zie het bericht: https://mhcforescate.nl/site/default.asp?Option=51&NewsID=2203&Volledig=1

Sinds vanmiddag loopt de geautomatiseerde verzending van de gepersonaliseerde vouchers aan diegenen die in augustus hun shirtmaatbestelling via de reserveringslink hebben doorgegeven.

De verzending loopt gecontroleerd en geleidelijk (1 voucher per minuut i.v.m. spam-regulering) en de laatste vouchers zullen dus morgenochtend via mail binnenkomen.

Met ingang van 9 december zullen de vouchers worden verstuurd aan diegenen die in augustus hun shirtmaatbestelling NIET via de reserveringslink aan ons hebben doorgegeven, maar waar een inschatting is gemaakt.

LET OP:

1* De vouchers worden verstuurd aan het eerste in LISA bekende e-mailadres.
Houd dus uw mailboxen (en waar nodig de spam-box) goed in de gaten!
Zonder ondertekende voucher immers geen shirt.

2* Voor ieder voor een gratis shirt in aanmerking komend lid is een unieke voucher nodig. Het kan dus zijn dat de vouchers voor uw familieleden op verschillende momenten in uw mail binnenkomen.

3* Via een afzonderlijke mail en sitebericht hebben we u geinformeerd over andere aantrekkelijke aanbiedingen voor ons nieuwe tenue (o.a. sokken/broekjes/rokjes/"uit-shirt").

Houd in de komende dagen de website in de gaten voor informatie, verzending van vouchers en de beschikbaarheid van kleding.