Uitgifte nieuwe Forescate Wedstrijdshirt, Update 2 !

In eerdere siteberichten hebben we al aangegeven dat deze week de nieuwe Forescate wedstrijdshirts zijn binnengekomen !!!!!

In de afgelopen dagen zijn de Vouchers verstuurd waarmee alle leden die hun shirtmaat in Augustus hebben doorgegeven alvast hun nieuwe Indian Marahadja clubshirt gratis kunnen ophalen.
Inmiddels zijn er al heel veel shirts opgehaald en hebben we naast veel complimenten ook en aantal aanvullende vragen gekregen.
Daarom dat we hier de link naar de eerdere siteberichten nog even meesturen, en een aantal punten op verzoek verduidelijken.

Op 5 december hebben we de eerste update gepubliceerd met betrekking tot de uitgifte. De directe link naar deze berichten treft u onderaan deze mail aan.

Over een aantal aandachtspunten ontvangen we vragen en daarom geven we hieronder een korte toelichting :

1. "Zonder voucher geen Shirt”.
Voor goed georganiseerde uitgave van de gratis shirts is een compleet ingevulde en ondertekende voucher per shirt nodig.
Ook diegenen die de voucher digitaal laten zien, zullen toch in de winkel een voucher moeten invullen. Om te voorkomen dat u daardoor soms veel langer moet wachten is het aan te bevelen de voucher zelf uitgeprint al mee te nemen want dan zijn de benodigde gegevens immers al allemaal door ons voor u ingevuld.

2.Om voor diegenen die via de bestellink in Augustus hun shirtmaat hebben doorgegeven ook gegarandeerd tot 9 december hun bestelde shirt beschikbaar te hebben, zal bij uitgifte tot die tijd NIET afgeweken kunnen worden van de bestelde shirtmaat.

Vanaf 9 december zullen de vouchers beschikbaar zijn voor diegenen die niet hun shirtmaat vooraf hebben doorgegeven en zal wel van de bestelde maat kunnen worden afgeweken. Vanaf dat moment geldt uiteraard wel voor iedereen "zolang de voorraad strekt”.

3.Helaas hebben we ondanks alle voorbereidingen en tests toch een productiefoutje moeten constateren bij de jeugdmaten van de meisjesshirts.
Bij deze shirts is de kraag niet ruim genoeg zodat het shirt niet gemakkelijk over het hoofd gaat. Deze shirts zullen wel uitgegeven en gedragen mogen worden en zo snel mogelijk worden vervangen door nieuwe (aangepaste) shirts.
De oude shirts zullen dan aan een goed doel voor sportontwikkeling in Afrika worden ingezameld.

4.Binnen enkele dagen zal dus iedereen in het nieuwe shirt spelen en zal dit ook het vaste competitieshirt van Forescate zijn. Nadat alle shirts zijn uitgegeven zal ook geen competitie meer in het oude "”Stag”-shirt gespeeld mogen worden.
Tegelijk met de overgang naar het nieuwe shirt hebben we ook van "The Indian Marahadja” de andere hockeykleding beschikbaar gekregen (broeken/rokjes/kousen/”uit-shirt” en trainingspakken).
Hoewel we vanwege de kwaliteit en betere pasvorm nu al veel spelers met dit nieuwe materiaal zien lopen, zal de overgang naar deze kleding geleidelijk verlopen. De oude kleding (met uitzondering van competitieshirt ) mag voorlopig nog gewoon gebruikt worden.
De aanschaf van een compleet nieuwe outfit is dus nu nog NIET verplicht,
(al is dat door de tijdelijke extra aanbiedingen wel erg aantrekkelijk en juichen we als club uniformiteit natuurlijk toe).

5.De Vouchers voor extra aantrekkelijke introductie-aanbiedingen van de nieuwe kleding zijn op de site te vinden, maar ook als bijlage onderaan dit bericht gevoegd.

6.Tegelijk met de overgang naar onze nieuwe kledingleverancier hebben we ook het nieuwe fraaie Forescate "afwijkende tenue shirt” kunnen laten produceren. Dit is het voorgeschreven shirt dat onze teams dragen in uit-wedstrijden waarbij de shirtkleur van de thuisspelende club teveel lijkt op onze lichtblauwe shirts. De uitlevering van deze shirts zal over 3 weken plaatsvinden, hierover volgt nader bericht op de website.

7.De vouchers worden uitsluitend verstuurd aan het eerste in LISA bekende e-mailadres.
Houd dus uw mailboxen (en waar nodig de spam-box) goed in de gaten!
Zonder ondertekende voucher immers geen shirt.

8. Voor ieder voor een gratis shirt in aanmerking komend lid is een unieke voucher nodig. Het kan dus zijn dat de vouchers voor uw familieleden op verschillende momenten in uw mail binnenkomen.

9. We krijgen ook vragen van enkele ouders die als NIET spelend lid een maatbestelling hebben doorgegeven op hun eigen naam die bedoeld is voor hun WEL spelende kind.
Omdat we slechts een beperkt aantal gratis shirts beschikbaar hebben, zijn de niet spelende leden uiteraard uit de bestellijsten gefilterd, en hebben deze leden dus ook afgelopen week geen voucher ontvangen.
Als het goed is is dat in de praktijk geen probleem want dan volgen de vouchers van deze WEL spelende kinderen dus in de eerstvolgende vouchertoezending van zondagnacht (de groep van spelende leden die geen maat hebben doorgegeven), en zal voor hen een maat ingeschat zijn.
Van deze inschatting kan in de winkel indien nodig worden afgeweken, al is dan wel de "zolang de voorraad strekt" regel van toepassing.

10.  Voor de kaderteams geld in verband met sponsoruitingen en rugnummerverplichtingen een aanvullende regeling, waarover de teambegeleiding zal worden geinformeerd.

Houd in de komende dagen de website in de gaten voor informatie, verzending van vouchers en de beschikbaarheid van kleding.

# De aankondiging van de uitgifte van de shirts en de gefaseerde toezending van de ophaalvouchers is te vinden in het sitebericht van 4 december:

# Op 5 december hebben we de eerste update gepubliceerd met betrekking tot de uitgifte:

# De Vouchers voor extra aantrekkelijke introductie-aanbiedingen:

Bijlage: vouchers extra aanbiedingen compilatie(1).jpg