Zaalhockeykampioenen!!

Het zaalhockeyseizoen is helaas al weer ten einde. Er is met veel passie en met nog meer plezier gespeeld. En het heeft super spannende wedstrijden opgeleverd die tot de laatste minuut onbeslist waren.

Ook wedstrijden waarbij het kampioenschap slechts op 1 doelpunt verschil over het gehele seizoen zijn beslist. En wedstrijden waarbij iedereen in het team nodig was, iedereen veel aan de bal is geweest en veel heeft bijgedragen. Namens het publiek: allen hartelijk dank voor deze mooie wedstrijden.

En het heeft kampioenen opgeleverd. Zelfs een heleboel.

JD2, JB1, JD3 en JC2 waren vorige weekenden al kampioen geworden. Afgelopen weekend zijn daar bijgekomen:

JA2: beide wedstrijden gewonnen die ze nog moesten winnen. Maar het ging niet vanzelf: tot en met de laatste minuut was het spannend met uiteindelijk een 3-2 overwinning waardoor ze uiteindelijk met 1 doelpunt (!) meer eindigen dan de nummer 2...

JB2: kampioen met gelijk aantal punten als Alecto en HGC; maar doordat Forescate beide wedstrijden won met een goed doelsaldo, HGC beide wedstrijden verloor en Alecto 1 doelpunt (!) meer tegen heeft gekregen… Super spannend

MB6: hoefde dit weekend niet meer te spelen maar waren afhankelijk van Leiden: en die verloren een wedstrijd. Dus MB6 kampioen.

Allen van harte gefeliciteerd. De huldiging zal binnenkort op de club plaatsvinden. Houd de website goed in de gaten.

Met sportieve groet,

Pieter Cuperus