“Vrienden van Forescate”
Binnen de hockeyvereniging Forescate is al lange tijd een speciale club actief, namelijk de"Vrienden van Forescate”.

De "Vrienden van Forescate” heeft als doel om de vereniging Forescate te stimuleren en te ondersteunen. We streven dit doel na door het ondersteunen van de vereniging bij de aanschaf van zaken die de hele vereniging ten goede komen. Voorbeelden hiervan zijn het meubilair in het clubhuis, scorebord, tribune en het terrasmeubilair.

Je kunt de ‘Vrienden van Forescate” ondersteunen door donateur te worden. Dit houdt in, dat je een jaarlijkse donatie doet. Het donatiejaar loopt van 1 januari tot en met 31 december.

Door het jaar heen worden er een aantal activiteiten voor u georganiseerd, die de onderlinge samenhang tussen de Vrienden actief houdt. Gezelligheid is daarbij het centrale thema.

Aangezien we graag het aantal vrienden willen vergroten, wordt u uitgenodigd om onderstaande events bij te wonen.

Aanstaande zondag 10 maart start het veldseizoen weer.
De benjamini’s vangen om 9u00 aan met de eerste veldtrainingen waarbij wij 200 opvallende oranje veldballen (bedrukt met het Vrienden-logo) aan de club schenken. We hopen hiermee de jeugd te stimuleren en ook de Vrienden onder de aandacht te brengen met deze sympathieke actie.

Om 12u45 en 14u45 zal 'de mini van de week' voor aanvang van de thuiswedstrijd van respectievelijk Dames 1 en Heren1 aanwezig zijn waarbij 'onze' bal ook onder de aandacht zal komen.

Daarnaast zijn de Vrienden ook aanwezig bij de Silvercup op 22 maart! Door onze aanwezigheid op beide events hopen we uiteraard meer Vrienden te werven!

Nieuwe vrienden kunnen zich inschrijven via de website: https://www.vriendenvanforescate.nl

Mocht u eerst vrijblijvend willen kennismaken dan kunt u uw interesse kenbaar maken bij Paul Lodewick, Björn van der Wal of Marnix Beljaars, of mailen naar [email protected]. Wij kunnen u dan van extra informatie voorzien.

Graag tot aanstaande zondag!