Help jij onze Jongste Jeugd (E en F) hun hockeyskills te verbeteren?
Voor de woensdagmiddag (16:00 tot 17:00 en/of 17:00–18:00) en vrijdagmiddag (16:30-17:30 en/of 17:30-18:30) zijn wij met spoed op zoek naar enthousiaste (jeugd)leden en ouders die de laatste weken van het hockeyseizoen (nog ca. 8 weken) ons willen ondersteunen bij het geven van de trainingen aan onze Jongste Jeugd (E- en F-jeugd).

Iedere week wordt de training uitgewerkt aangeleverd per mail zodat je weet welke oefeningen er uitgevoerd moeten worden. De veldcoördinator of lijntrainer is gedurende de training op het veld aanwezig voor ondersteuning aan jou bij eventueel het uitzetten en/of uitleggen van de oefening aan onze leergierige jeugd.
Daarnaast word je gekoppeld aan één team zodat jij iedere week dezelfde groep kinderen om je heen hebt en voor hen een vast gezicht bent.

Ben jij dat (jeugd)lid of die ouder die onze Jongste Jeugd wil helpen hun hockeyskills te verbeteren, neem dan contact op met de manager HTZ, Stijn de Man, ([email protected]) en wij zien je graag aan de slag op het veld.

PS: voor volgend seizoen aanmelden als trainer is ook mogelijk :-)