Update uitgifte nieuwe shirts (5)

Graag willen we een update geven over de stand van zaken met betrekking tot de nieuwe shirts. Gistermiddag hebben we uitvoerig overleg gehad met Indian Maharadja en Intersport over de problemen die ontstaan zijn door de haaltjes in de nieuwe shirts en de te kleine hals bij de shirts voor meisjes.

Achter de schermen wordt al een lange tijd hard gewerkt aan het vinden van de oorzaak van het ontstaan van de haaltjes en Indian Maharadja heeft excuses hiervoor aangeboden.
Uiteraard zullen alle betreffende shirts vervangen worden.

De verwachting is dat volgende week een nieuwe levering met shirts wordt geleverd. Indian Maharadja zal deze shirts eerst zelf gaan testen om te kijken of er niet wederom haaltjes in de nieuwe shirts kunnen ontstaan. Als deze shirts goed genoeg zijn, kunnen ze naar de drukker om het Forescatelogo er op te laten drukken en vervolgens worden afgeleverd bij Forescate. We houden jullie op de hoogte via de site en of mail.

Leontien Wisman en Ad de Gruiter