Wat te doen in de meivakantie

Hallo allemaal,

De meivakantie komt steeds dichterbij! Omdat we het belangrijk vinden dat er lekker getraind kan worden, hebben we besloten om in de eerste week van de vakantie (22 t/m 26 april) jullie de mogelijkheid te bieden om te trainen.

Als je met je team wil trainen in de eerste week is het belangrijk om dat eerst te communiceren met Stijn (manager HTZ). Hij zal een trainingsschema maken voor de eerste week van de vakantie. De trainingstijden kunnen dan dus afwijken van de reguliere trainingstijden!

Daarnaast is het ook vakantie voor de trainers, dus als je met je team wil trainen zorg dan zelf voor een trainer!

Voor dinsdag 16 april moet je een mail hebben gestuurd naar Stijn, anders heb je met je team geen veld en dus ook geen training!

Succes!

Met vriendelijke groet,
Stijn de Man (manager HTZ)