Wie steunt ‘Team Conny’ - Tour du ALS

Een groot deel van de Forescateleden zal Conny waarschijnlijk niet persoonlijk kennen. Conny runt onze website en app en checkt berichten op spelling.
Omgekeerd kent conny ‘iedereen’ door haar vele werkzaamheden voor de vereniging "achter de schermen”. Dat laatste dan in dit geval letterlijk via beeldscherm, want Conny is door haar spierziekte ALS niet meer in staat om op de club rond te lopen of te spreken zoals de meesten van
ons.

Conny zit in een rolstoel, maar wat ze nog kan, doet ze voor haar club Forescate. Ze is binnen haar mogelijkheden optimaal betrokken bij onze vereniging op een manier waarvoor we alleen maar diep respect kunnen hebben.

Onder het motto ‘samen trappen we ALS de wereld uit’, fietsen haar man René, zoon Tim, dochter Manouk en 5 vrienden op 29 mei de Mont Ventoux op waar Conny hen opwacht om geld op te halen in de strijd tegen de dodelijke zenuw-spierziekte die iedereen kan treffen.

Het doelbedrag wat Team Conny graag wil ophalen is €8.500,- inmiddels hebben ze al €6.924 opgehaald. Wie steunt team Conny om het doelbedrag te behalen?

Dat kan via:

www.tourduals.nl/team/team-conny1-2?fbclid=IwAR2WiMJcD_AQggaUTqXLSmGyRWhU-31I5_sIT0BRVaT1OygZ3WUXtQI_cv0

Het bestuur van MHC Forescate wenst Conny, René, Tim en Manouk heel veel succes met de Tour du ALS.