Herstelwerkzaamheden Veld 2 zomer 2019

Op ons veld 2 is helaas zoals velen weten sprake van ongewenste hobbels over de lengte van het veld.

De oorzaak van de hobbels is terug te voeren op een onregelmatig aangebrachte "ET-decke”, (de enkele centimeters dikke laag van rubber, lijm en steenslag vlak onder de toplaag). Met leverancier Polytan is uitgebreid overlegd hoe en wanneer deze problemen het beste verholpen kunnen worden.

Er is nu overeengekomen dat deze werkzaamheden in de zomerstop plaats gaan vinden. Vanaf ca. 17 juli zal de toplaag van het veld in repen worden gesneden en worden opgerold. Daarna zal er een nieuwe laag van minimaal 0,8 mm ET-decke op de bestaande laag worden aangebracht. Naar verwachting is dit voldoende om een vlakke ondergrond te creëren, waarna de toplaag weer wordt uitgerold en verlijmd.

Wij vragen een ieder dus om nog enig geduld te betrachten en de mindere bespeelbaarheid voor lief te nemen. Tijdens de voorbereiding voor het nieuwe seizoen moet er weer kunnen worden beschikt over een prachtig vlak veld.

Vanaf medio Juli zal dus ons complex juist vanwege de werkzaamheden afgesloten zijn of alleen na duidelijke en tijdige afstemming met de verenigingsmanager/clubhuisbeheerders toegankelijk.