Seizoenseinde 2018/'19 en (selectie) teamindelingen 2019/'20

Met nog een paar weken voor de boeg in het huidige seizoen, willen we iedereen op de hoogte brengen van de planning voor de periode tot aan de zomerstop en de opstart van het nieuwe seizoen.
Nagenoeg alle teams trainen tot aan de laatste competitiewedstrijd, daarna vinden de selectietrainingen voor de topteams van 2019/2020 plaats. Spelers en speelsters worden daarvoor per mail uitgenodigd. Houd er dus rekening mee dat je mogelijk nog gevraagd wordt om te hockeyen.
In bijgaand schema is te zien wanneer de laatste reguliere trainingen zijn en welke selectie vanaf wanneer traint.

Tijdens de selectietrainingen zal de (nieuwe) trainer/coach samen met de selectiecommissie de kinderen beoordelen. Alle (top)teams worden nog voor de zomervakantie gevormd. Alle kinderen zijn dus voor de vakantie op de hoogte van hun plek in het betreffende team.
De teamindelingen van alle junioren- en jongste jeugdteams worden op zondag 16 juni op de site (achter inlog) bekend gemaakt.  Het kan goed zijn dat de 1e teams dan nog niet (volledig) bekend zijn, in dat geval zal er bij de 2e teams open plekken zijn onder ‘versterking vanuit 1e team’.

Bijlage: 13850.docx