Geef je op als trainer voor seizoen 2019-'20!
Op dit moment zijn de voorbereiding voor het komend seizoen in volle gang. Ook voor volgend jaar zijn wij op zoek naar enthousiaste trainers.
Het is ieder seizoen weer een uitdaging om voldoende trainers te vinden zodat hockeyen op Forescate voor eenieder toegankelijk is.

Daarom vragen wij (ook via deze weg) of jij interesse hebt om vanaf begin september aan de slag te gaan als trainer.

Voor de jongste jeugdtrainers wordt iedere week de training uitgewerkt aangeleverd zodat je weet welke oefeningen er uitgevoerd moeten worden. Voor de jeugdtrainers is dit gedeeltelijk zo: om jezelf te ontwikkelen krijg je de mogelijkheid om binnen vastgestelde thema’s zelf oefeningen op te stellen voor het trainingsteam. De veldcoördinator of lijntrainer is gedurende de training op het veld aanwezig voor ondersteuning aan jou bij eventueel het uitzetten en/of uitleggen van de oefening aan onze leergierige jeugd.

Onze jeugd en senioren trainen op doordeweekse dagen vanaf 16:30.
De jongste jeugd traint op de woensdag tussen 15:00 en 18:00 en op vrijdag tussen ca. 16:00 en 18:30

Het is onze wens om jou gedurende het seizoen te koppelen aan een team zodat jij iedere week dezelfde groep om je heen hebt en je voor hen een vast gezicht bent.

Voor het trainen van een team kan je een kleine vergoeding krijgen. Speel je in een TOP team, dan krijg je een vergoeding nadat je je compensatie-uren (voorheen vrijwilligers uren) hebt gedraaid.

Ben jij die enthousiaste ouder of dat gemotiveerd (jeugd)lid die onze hockeyers op Forescate wil helpen hun hockey skills te verbeteren, neem dan contact op met de manager HTZ, Stijn de Man, ([email protected]) en wij zien je graag aan de slag op het veld.