Seizoen 2019-2020 startinformatie

We hebben het seizoen 2018/2019 nog niet eens helemaal afgesloten, de laatste schoolweken zijn ingegaan en de vakantie komt er aan, maar hier volgt al informatie over de start van het seizoen 2019/2020.

De basisschoolvakantie eindigt het weekend van 31 augustus. De competitie voor de jeugd en senioren start direct het weekend erna, op zaterdag 7 september en zondag 8 september. Heren 1 en de Jongste Jeugd (E&F) starten een weekend later op zaterdag 14 september en zondag 15 september.

Het is gebruikelijk om het weekend voor de start van de competitie oefenwedstrijden te organiseren. Het wedstrijdsecretariaat is al bezig hun best te doen voor alle teams een wedstrijd te regelen. Mocht een (top)team zelf al iets geïnitieerd hebben dan graag het wedstrijdsecretariaat daarvan via mail op de hoogte stellen.

Informatie over start van de trainingen volgt in een apart bericht.

Ook worden er een aantal avonden georganiseerd voor nieuwe leden, coaches en trainers. Eventuele nadere informatie volgt later, zet de data alvast in de agenda!

De start van het seizoen ziet er als volgt uit:

• Zaterdag 31/8  Oefenwedstrijden Junioren D t/m A

• Maandag 2/9    Nieuwe ledenavond

• Dinsdag 3/9       Coachavond Junioren D t/m A

• Woensdag 4/9  Coachavond Jongste Jeugd (F & E)

• Zaterdag 7/9     Competitie start Junioren D t/m A en oefenwedstrijden F- & E-jeugd

• Zondag 8/9        Competitie start Dames 1 en overige senioren / veteranen

• Zaterdag 14/9   Competitie start E- & F-jeugd