44e Vlietloop zondag september 2019

Op zondag 1 september vindt de 44e Vlietloop plaats. Zoals elk jaar hopen we dat ook dit jaar weer veel jeugdspelers meedoen met hun team. Dus trek je Forescate-shirt aan en schrijf je in met je teamgenoten. Je kunt natuurlijk ook altijd alleen gaan als je team niet gaat.

Jeugdleden kunnen voorinschrijven via de Forescate-site.
In sporthal de Vliethorst liggen dan alle startnummers voor de Forescate-deelnemers klaar. Na afloop ontvangen alle kinderen als herinnering een medaille. De start van de kinderloop is om 11.15 uur! Meld je nu aan voor vrijdag 30 aug.

Start en finish vinden plaats op de Voorstraat. Verdere informatie is te lezen op de website: www.vlietloop.nl.

1200 meter (6-12 jaar)

11.15 uur

10 km

12.00 uur

10 Engelse mijl

12.00 uur

5 km (t/m 16 jaar)

12.10 uur

5 km (vanaf 17 jaar)

12.10 uur

Wij hopen dat we veel Forescate-shirts zien bij de start!

Aanmelden:
Met een simpele druk op deze link kun je je heel eenvoudig opgeven via de website (na inloggen met persoonlijke code).

Doe dat wel UITERLIJK vrijdag 30 augustus zodat de inschrijving nog verwerkt kan worden door de vlietloop-organisatie. Na 30 augustus zal aanmelden niet meer mogelijk zijn.

Geef in het opmerkingenveld duidelijk aan als je aan een andere afstand dan de 1200 meterloop wilt deelnemen (bijvoorbeeld de 5 km voor jeugd tot 16 jaar).