Wedstrijdverslag Pollux D1 - Forescate D1 06-10-2019

Dames 1 van Forescate reisde afgelopen zondag af naar Pollux in Vlaardingen. Na een korte voorbespreking begon de wedstrijd tegen de huidige nummer 3 in de poule.

Het lijkt zo langzamerhand een vervelende traditie te worden voor de Forescate Dames; binnen een paar minuten na aanvang al een ongelukkige tegengoal krijgen. Helaas ook deze zondag,
Binnen twéé minuten werd de bal de cirkel ingeslagen en ging deze helaas via een stick van Forescate onhoudbaar de kruising in. Een enorme domper, aangezien de rest van de eerste helft het gelijk opging tussen beide partijen.

Ook de tweede helft begon Forescate met een tegengoal via een strafbal van Pollux. Niet lang daarna wist Forescate het veldevenwicht te verzilveren en viel de 2-1; een countergoal van Esther Zonneveld. Dit gaf weer wat vertrouwen.
Het lukte echter in deze wedstrijd niet om evenveel échte kansen te creëren als in andere wedstrijden. De wedstrijd bleef gelijk op gaan, maar helaas lukte het niet nóg een goal te kunnen afdwingen. Pollux gooide de wedstrijd in het slot door 2 minuten voor tijd de 3-1 te maken. Helaas wéér geen punten voor Forescate.

Aanstaande zondag de kraker MHC Forescate D1- Roomburg D1 om 12:45!!

Groen-Geel D1

Pollux D1