Informatieavond zaalhockey
Beste coaches en managers,

Het zaalhockeyseizoen gaat bijna van start. De eerste wedstrijden zullen plaatsen vinden in het weekend van 7 en 8 december. Voor een goede voorbereiding zullen er weer 2 informatie avonden worden georganiseerd.

Informatie avonden:

- Maandag 25 november om 20.00 is er een coach / teammanagers avond op de club met uitleg over het a.s. zaalhockeyseizoen. Tijdens deze
avond wordt praktische informatie gegeven over het wedstrijdprogramma, kleding, communicatie bij afgelasting, etc. Er zal uitleg worden gegevens wat er van de teammanagers wordt verwacht als zaalleiding en er zal een technisch en tactisch gedeelte worden gepresenteerd over opstelling, handling etc.
Uitgifte zaalhockeyballen en riempjes voor legguards.
Tussen 19.00 en 19.30 (ook 25 november) kunnen de zaalhockeyballen en de riempjes  voor dit seizoen worden geleend. Hiervoor dient een borg van € 10,- cash betaald te worden. Neem dus cash mee.

- Donderdag 28 november om 20.00 zal een scheidsrechtersavond worden georganiseerd waarbij uitleg wordt gegeven over het zaalhockey reglement en de nieuwe regels voor dit seizoen. Aangezien elk team zelf voor zijn scheidsrechters moet zorgen is het zeer belangrijk dat coaches en betreffende ouders die gaan fluiten hier bij zijn.
Voorafgaand aan deze avonden zal ik jullie nog additionele informatie toesturen.

Ik kijk er naar uit jullie allen dan te zien.

Met sportieve groet,
Pieter Cuperus