Thuistraining 3

Thuistraining 3 van de KNHB

De KNHB heeft een thuistrainingsprogramma gemaakt dat is samengesteld door hun kracht- en coördinatietrainer jeugdselecties Marc Jansen. Door dit programma te volgen en de trainingen thuis uit te voeren zorg jij ervoor dat je fit blijft. Dat is natuurlijk heel mooi! Dit is deel 3. Daarnaast gaan we via onze eigen Instagram iedere maandag, woensdag en vrijdag ‘’challenges’’ delen die jullie thuis kunnen doen zodat je lekker bezig kunt blijven met hockeyen. Zorg dat je ons volgt op Instagram of Facebook!

We vragen jullie om deze trainingen en challenges thuis uit te voeren en niet naar de club te komen. In navolging van de adviezen van de KNHB en het RIVM worden alle wedstrijden,

trainingen en clubactiviteiten op Forescate afgelast tot minstens 6 april.

Succes met de trainingen en challenges!